Pin up style

Goodmorning everybody! Here I am with the first August look that doesn’t really looks like August, not at all. This year I don’t feel summer, maybe because I am not in summer-mood just because of the weather.. at this point I am starting to prefer much more the winter.
Let’s start this month with a pretty pin up style look, I simply love dresses but the ones with polka dots in particular, I find them very feminine. I decided to combine it with Zara sandals in the same colour of the bandage of the dress and minimal shoulder handbag.

Buongiorno a tutti! Eccomi con il primo look di questo agosto che non sembra poi veramente agosto. Quest’anno l’estate la sento davvero poco, sarà che mi sento poco nel mood estate a causa del tempo che non è proprio dei migliori.. quasi quasi a questo punto comincia a piacermi di più l’inverno!
Inauguro questo mese con un look da pin up, adoro i vestiti in generale ma quelli con la fantasia a pois in particolare, li trovo davvero molto femminili. Ho deciso di abbinare sandali con tacco di Zara rossi come la fascia del vestito e borsetta a spalla minimal.

no brand dress
Zara shoes
vintage bag

By Chiara

Previous Post

Next Post

4 comments

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *